Meet Your Maker: Deluxe Edition
Er du klar til at møde din skaber? Deluxe-udgaven indeholder grundspillet og Scorched Necropolis Collection, der udvider din post-apokalyptiske værktøjskasse med et komplet sæt af kosmetik, der er inspireret af oldtidens Egypten. Kombinér myte og maskine for at bygge og plyndre på nye og dødbringende måder. Skab post-apokalyptiske pyramider og templer, eller anvend gyldne våben og Custodian-dragter for at tage kampen op mod andre spilleres kreationer. Deluxe-udgaven indeholder: Meet Your Maker-grundspillet Scorched Necropolis Deco Pack 2 blokke: Kalksten, guldalder (begge fås i 3 former) 2 rekvisitter: Vinget støbning, tempellys 1 animeret rekvisit: Spinning Enigma 8 klistermærker 1 Scorched Necropolis-våbenskin: Sunclaw Sunclaw 2 Scorched Necropolis Custiodian-skins: Sunclaw Ørkencyklop, forgyldt kriger *Alle genstande i Meet Your Maker kan frit blandes og kombineres, når du bygger en forpost eller skaber udrustning til plyndringstogter.