Hunt: Showdown - Gold Edition
Hunt: Showdown Gold Edition-pakken indeholder grundspillet og 7 DLC-pakker: - Hunt: Showdown (grundspil) - Legends of the Bayou (to jægere, to våben, 500 Blood Bonds) - Llorona's Heir (en jæger) - The Phantom (en jæger) - Last Gust (et våben) - Zhong Kui (to jægere) - Louisiana Legacy (to våben) - Crossroads (fire våben) - Trick Shooter (en jæger, to våben)