Hunt: Showdown - Legends of the Bayou
Legends of the Bayou DLC dykker dybt ned i bayous mørke hjerte for at indlede den fulde frigivelse af Hunt: Showdown og give dem, der er loyale over for sagen, med to nye Legendary Hunter-figurer, to unikke våben og 500 Blood Bonds. To formidable figurer træder ud af skyggerne. Disse eksklusive Legendary Hunters indgår kontrakter som enhver anden, skønt deres ægte loyalitet forbliver indhyllet i hemmeligholdelse. Den første af disse er Bone Doctor, en indflydelsesrig udøver af voodoo. Han har forudset det onde, der ramte sumpen, længe før det endda ankom. Nu, hvor det onde er kommet i kraft, har det lært at frygte doktorens blegede kranium-syn, og hans halskæde af profetier, der forudsiger sin egen undergang. The Weird Sister er en af de mest loyale tilhængere af The Bone Doctor. En gang kaldet Cora Beukes, blev hendes ansigt tilsløret af markeringerne og talismanserne, der garanterer hendes sikre rejse gennem denne og den næste verden. Copperhead, opkaldt efter den allestedsnærværende oprindelige slange, er en legendarisk Nagant M1895. Et distinktionsvåben, det bæres kun af de allerførste Jægere, der når Bayou, og er alt det bevis, du har brug for for at vise, at du var her fra starten. Blood Oath er indskrevet med familien eden for de berygtede McGowan-tvillinger - "Bound in Blood, Two are One" - et ordsprog, der siden er blevet gentaget af mange langvarige Hunter-duoer, og et tilbageslag til en æra, hvor alle jægere syntes at kæmp i to.