Hunt: Showdown - Deluxe Edition
I denne suveræne Hunt: Showdown - Deluxe Edition får du grundspillet og 4 DLC'er! - Hunt: Showdown (grundspil) - Last Gust (et våben) - Llorona's Heir (en jæger) - Legends of the Bayou (to jægere, to våben, 500 Blood Bonds) - The Phantom (en jæger)