Revolutionary ''Spirit Pack'' inkluderer: - Red Skull-motercykeloverflade - Golden-overflade til din pistol - Tidlig oplåsning af Marksman Rifle, Sniper Scope og Remote Explosives til din figur i samarbejdsspil Den eksklusivt digitale '''Liberty Pack''' indeholder Liberty Body Armour og KPA Shock Trooper Helmet! Homefront: Homefront: The Revolution er et førstepersonsskydespil, hvor du skal anføre en guerillamodstandsbevægelse i kamp mod en overlegen militærmagt. En levende, åben verden reagerer på dine handlinger: Du og din modstandscelle kan inspirere et oprør i gaderne og forvandle besættelsen til en revolution, hvor de undertrykte borgere tager kampen op. Og singeplayer-kampagnen er kun begyndelsen – i samarbejde kan du og dine venner forme jeres egen modstandscelle og blive berømte som revolutionens helte.