Gleylancer
Gley Lancer blev udgivet tilbage i 1992 released som et ikonisk rumskydespil. Vores heltinde har besluttet sig for at kapre prototypen af en fighter for at flyve ud og finde sin forsvundne far. Gør dig klar til at styre dit rumskib sikkert gennem universet, mens du skyder dig gennem bataljoner af fjendtligtsindede rumvæsner. Udstyr rumskibet med flere typer våben og power-ups, og vælg mellem de forskellige mulige formationer for at tilpasse dit rumskib og blive den meste magtfulde kampstyrke i rummet. Indeholder: * Forbedrede spiltyper der inkluderer tilgængelighedsfunktioner og moderne styring * Klassisk spillestil som i klassiske rumskydespil * Episk rum-saga med anime cutscener * Tilpas rumskibets angrebsstyrke * Ikonisk retrografik og -lyd som fra konsolspillene * 16-bit klassiker fra 1990’erne!