Mamorukun ReCurse!
FORBAND KUGLERNE! Brug forbandelseskugler til dynamisk at ændre sværhedsgraden under spillet. Nedkæmp mindre fjender og fjern projektiler fra skærmen, eller styrk større fjender, hvilket gør dem sværere at besejre ... Jo højere risiko, jo flere point. Du kan endda forbande dig selv for at øge din skade og besejre mere udfordrende fjender. SCROLL DIG FREM I dette lodret-scrollende shoot 'em up-spil er det dig, der scroller. Hvis du ikke bevæger dig fremad, kommer din figur ikke videre i banen. Men pas på: Spillet er tidsbegrænset, så det er ikke en mulighed at stå stille! EN ARKADEKLASSIKER Mamorukun Curse! dukkede første gang op i japanske arkader i midten af 2008. Inspireret af traditionel japansk mytologi blev en farvestrålende, charmerende og familievenlig verden udviklet. KOMPLET OG FORBEDRET Spillet understøtter nu widescreen og moderne styring med twin-sticks. Derudover er det spækket med indhold! Historietilstand, arkadetilstand, udfordringsbaner, tidligere udgivne DLC-figurer, alternative kostumer, galleritilstand ... Der er næsten lige så meget at opdage, som der er kugler ...