GRADIUS ORIGINS
Denne samling indeholder 18 versioner fordelt på alle syv arkadetitler i serien, herunder den første gang nogensinde, at Gradius III AM Show Version udkom til hjemmekonsoller. En række nyttige nye funktioner er blevet tilføjet til spillene, herunder save states, en spol tilbage-funktion og uovervindelig tilstand. Den nye øve-tilstand giver dig mulighed for at tilpasse indstillinger som genstartspunkter, antal loop og power-up-status for at finpudse dine færdigheder. Der er også en gallerifunktion med musik fra spillet, en række billeder fra hver titel og meget, meget mere. 1. SALAMANDER III 2. GRADIUS JP ROM Ver. / JP Bubble Ver. / NA Ver. (NEMESIS) / EU Ver. (NEMESIS) / NA Prototype (NEMESIS) 3. SALAMANDER JP Ver. / NA Ver.(LIFE FORCE) 4. LIFE FORCE JP Ver. 5. GRADIUS II: GOFER no Yabou JP Early Ver. / JP Mid Ver. / JP Late Ver. / NA Ver.(VULCAN VENTURE) 6. GRADIUS III: Densetsu kara Shinwa e JP Old Ver. / JP New Ver. / Asia Ver. / JP AM Show Ver. 7. SALAMANDER2 JP Ver. ■ Nye tilstande, supportfunktioner og livskvalitetsforbedringer Hurtig gemning/hurtig indlæsning Gem og indlæs dine spildata når som helst under spillet. Spol tilbage Spol tilbage, når som helst og hvor som helst i løbet af spillet. Let tilstand Denne tilstand gør spillet nemmere at spille ved at reducere størrelsen på dit skibs hitbox. Uovervindelig tilstand Denne tilstand gør dit skib usårligt over for fjendens ild og tæller kun hvor mange gange, du er blevet ramt. Øve-tilstand I denne tilstand kan du finpudse dine færdigheder ved at tilpasse indstillinger som genstartspunkter, antal loop og power-up-status. *Denne tilstand er kun tilgængelig i visse spilversioner. Online-ranglister Tilføj din score til ranglisterne, når spillet er 'game over'. Få en topplacering, så du kan for at uploade et replay sammen med din score. Lydgalleri Lyt til det oprindelige soundtrack fra hver titel samt arrangementer fra tidligere udgivne cd-albummer. Visuelt galleri Se spillenes oprindelige instruktionskort og udviklingsressourcer. Gradius Guide Tjek dine resultater og et galleri med fjendtlige figurer fra hver af de oprindelige titler. Du kan også tilpasse diverse indstillinger fra hvert spils indstillingsvindue, herunder arkadekortets DIP-switches, skærmfiltre og en genskabelse af softwarefejl fra den oprindelige udgivelse.