MD Games S.A.Simulering
Gas Station Simulator Køb en forladt tankstation langt ude på bøhlandet, og sæt den i stand til fordums storhed. Fjern murbrokker og gamle møbler, giv væggen en gang spartelmasse, mal og indret stedet efter din smag. Men pas på, at du ikke brænder alle pengene af på kosmetiske forbedringer, du har trods alt en tankstation, der skal løbe rundt. Reparér udstyret, og køb det, der ikke kan repareres, så du kan komme i gang med at servicere dine kunder og tjene penge til flere forbedringer og mere istandsættelse. Tidal Wave DLC Velkommen til et tropisk paradis! Det havde du ikke forventet, vel? Tag en pause fra Route 66, og tilbyd dine tjenester til en ny befolkning på en fjern tropisk ø. De har også brug for brændstof til deres biler. Og deres både ... og deres jetski. Med Tidal Wave-udvidelsen kan du oprette en ny tankstation på en fjerntliggende paradisø, der styres af sine egne unikke regler, tilbyder nye spilmekanikker, fantastiske omgivelser og gudsforladelse.