NAMCO MUSEUM ARCHIVES Volume 1
■Indeholder 11 spil. Udover 10 klassiske Namco-spil, hvoraf nogle aldrig har været udgivet i en vestlig version, følger der en version af "Pac-Man Championship Edition" i NES-stil med som bonus. (Spillene: Galaxian, Pac-Man, Xevious, Mappy, Dig Dug, The Tower of Druaga, Sky Kid, Dragon Buster, Dragon Spirit: The New Legend, Splatterhouse: Wanpaku Graffiti og Pac-Man Championship Edition) ■Indeholder praktiske moderne funktioner. Der er praktiske funktioner, som fx muligheden for at gemme, så man kan afbryde spillet når som helst, og en funktion, der giver mulighed for at starte forfra i sidste øjeblik.