Hot Rod Mayhem
Start motorerne, gearheads - det er tid til Hot Rod Mayhem! Bevis dig selv som den ultimative lille racerkører ved at teste dine færdigheder i vilde løb og unikke prøver! Brug farlige power-ups som den tricky kugle eller den målrettede dart til at efterlade dine modstandere i støvet!