Ink & Paper: DoodleCut
Tegn en linje for at afgrænse området og udfylde det. Pas på fjender, der kan fange dig eller skære din linje over! Du styrer en doodle-bille, der kryber hen over notesbogen. Når du bevæger dig, efterlader du en linje bag dig. Når du omslutter et område, kan du erobre det og udfylde det. Du skal skitsere over tre fjerdedele af siden for at vinde. Hvert niveau byder på masser af udfordringer – fra særlige områder til flere forskellige fjendetyper. Lad dem ikke fange dig eller skære din linje! Spil alene eller med en ven i co-op for at få mest mulig plads på kortest tid! Du kan også låse op for ekspert-hastighed og endeløs tilstand.