Not Not - A Brain Buster
Bare gå op, ned, til venstre eller højre. Nemt, er det ikke? Not Not - A Brain Buster forvirrer din hjerne og får dig til at tvivle på din tro på, at du virkelig er en intelligent person. Funktioner: - Gør præcis, hvad terningen siger på en begrænset tid - Test dine reflekser og din tænkehastighed - Eksklusiv Multiplayer Versus-tilstand for op til 4 spillere! Del hjernevrideriet i sværhedsgraderne NORMAL, HARD eller EXTREME - Klassisk tilstand. Hvert niveau hæver sværhedsgraden med nye instruktioner. - Udfordringstilstand. Nå den bedste score i et bundløst hul af fortvivlelse! - Tilgængelighedstilstand for farveblinde Denne vildledende ekspert har til formål at knuse din hjernes evne til at tænke ordentligt. Kan din klare det? Find ud af det nu!