Videnstræning Almendannelse. Quizzen.
Sofistikeret quizspil – spændende hele vejen igennem, Chip Skærp din hjerne… et perfekt spil, Happy Gamer For sofistikerede tænkere, perfekt til sjove aftener med venner, PlayFront Det er designet til at stimulere din hjerne med over 5.000 spørgsmål af høj kvalitet – udfordrende og informative. Hver lektion tester din viden med 10 spørgsmål fra 10 forskellige kategorier. Sværhedsgraden tilpasses dig. Svarer du rigtigt, går du op i niveau. Svarer du forkert, får du et lettere spørgsmål. Men du vil gerne stige – din Videnskvotient (Knowledge Quotient) genberegnes efter hver runde. I multiplayer-tilstand kan op til 4 spillere konkurrere samtidig.