Forza Horizon 5 Deluxe Edition
Dit ultimative Horizon-eventyr venter! Udforsk Mexicos pulserende og evigt udviklende åben verden-landskaber med ubegrænset sjov køreaction i hundredvis af verdens bedste biler. Deluxe Edition indeholder hele spillet samt bilpas.