Forza Horizon 4-bilpas
Få omgående adgang til 42 nye biler til én lav pris, inklusive 8 Formula Drift-biler! Alle biler i et bilpas giver én gratis tilføjelse til alle biler i din garage uden ekstra omkostninger. Car Pass følger med Deluxe og Premium Edition samt Premium Add-Ons-pakken. Køb Car Pass til Forza Horizon 5 i dag!