Forza Horizon 5 VIP-medlemskab
Forza Horizon 5 VIP-medlemskab indeholder eksklusive belønninger, der giver dit spil et løft og får dig til at skille dig ud på Horizon Festival. VIP'er modtager 3 eksklusive Forza Edition-biler, Crown Flair, Vanity Items, Emote og Car Horn, gave player house, 2x credit race belønninger, ugentlig bonus Super Wheelspins og meget mere. VIP-medlemskab kan købes separat og er inkluderet i Premium Edition og Premium Add-Ons Bundle. Bliv VIP i dag!