Forza Horizon 5-skattekort
Har du svært ved at finde de skjulte Bonus Boards eller Barn Finds? Køb Forza Horizon 5-skattekortet for at afsløre placeringen af alle Bonus Boards og Barn Finds i hovedspillet og udvidelserne (efterhånden som de bliver låst op i spillet). Når du har købt det, skal du åbne spillets kortskærm og aktivere skattekortet for at afsløre skjulte genstande.