FOR HONOR – Ultimate Edition
Ultimate Edition inkluderer yderligere 12 helte med unikke spillestile: Centurion – en Knight, der slås med sit gladius-sværd. Centurion – en Knight, der slås med sin trefork og sit skjold. Highlander – en Viking, der kæmper med sit skotske slagsværd. Shaman – en Viking, der kæmper med sin økse og daggert. Shinobi – en Samurai, der kæmper med sin kusarigama. Aramusha – en Samurai, der kæmper med to katanaer. Jiang Jun – en Wu Lin, der kæmper med sin guandao. Shaolin – en Wu Lin, der kæmper med sin stav. Zhanhu – en Wu Lin, der kæmper med sin changdao. Black Prior – en Knight, der slås med sit riddersværd og dråbeskjold. Jormungandr – en Viking, der kæmper med sin krigshammer. Hitokiri – en Samurai, der kæmper med sin masakari-økse. Kæmp alene eller sammen med vennerne i For Honor – et nærkampsspil i tredje person. Deltag i krigens kaos som Knight, Viking, Samurai, Wu Lin eller Outlander. Deltag i brutale PvP- og holdorienterede spiltyper, eller spil den medrivende historie.