Welcome Pack – FOR HONOR
Welcome Pack-tilbuddet inkluderer: - 5.000 Steel - Det eksklusive Skyborne Monument-kampkostume til alle dine helte Denne Welcome Pack inkluderer alt, du skal bruge for at starte din rejse hen over slagmarken med 5.000 stål og det eksklusive Skyborne Monument-kampkostume til alle dine helte! Tilbud gælder kun ved ét køb.