FOR HONOR
LÆR AT MESTRE ART OF BATTLE Mærk kraften i hvert eneste slag med det højteknologiske Art of Battle-styresystem. Sving dit sværd, som du vil: hurtig Assassin, pansret Heavy, alsidig Vanguard eller teknisk Hybrid. ET UENDELIGT SPIL Deltag i en spiloplevelse i konstant udvikling med over 30 helte, fem fraktioner, 18 baner, sæsonbegivenheder, massevis af udstyr, spil på tværs af platforme og meget mere! GØR DINE HELTE UNIKKE Lås op for belønninger, og tilpas dine helte med tusindvis af forskellige våben, emblemer og meget mere! MINDEVÆRDIG HISTORIE Storm borge og fæstninger i enorme slag, og tag kampen op mod bosser i intense dueller. Vælg Ultimate Edition for at få den bedste oplevelse med yderligere 12 helte!