FMV Adventure
LATE SHIFT Late Shift er et højspændt FMV krimi/thriller spil. Tvunget med i et brutalt London røveri, skal du selv vælge dit eget eventyr, i dette filmisk interaktive oplevelsesspil, med fleksible handlinger, der leder til en, ud af syv, forskellige afslutninger. Dine beslutninger er dig. THE ISLE TIDE HOTEL En fraværende far må redde sin teenagedatter fra en eklektisk kult inden deres sidste aften på Tidevandshotellet. Spillerne undersøger de mærkelige begivenheder, der udspiller sig for at redde Eleanor Malone i dette interaktive live-action-mysteriespil, hvor hver eneste beslutning har indflydelse på historien. THE COMPLEX Efter London har været udsat for et kæmpe angreb med biologiske våben befinder to forskere sig lukket inde i et laboratorium, og tiden samt ilten er ved at løbe ud. THE SHAPESHIFTING DETECTIVE The Shapeshifting Detective er et overnaturligt-noir mordmysterie-FMV-spil. Spil som detektiv, og undersøg mordet ved at skifte form til en hvilken som helst kartakter. Selv det næste offer. WHO PRESSED MUTE ON UNCLE MARCUS? Det excentriske mysterium om et FMV-mord med en ejendommelig karakter: Nogen forsøgte at dræbe onkel Marcus. Find ud af sandheden i den årlige familiequiz, og prøv at redde ham, før det er for sent. TEN DATES Misha, en millennial fra London, der er på jagt efter den undvigende kærlighed, snyder sin bedste ven Ryan til at tage med hende til et speed dating-event. Misha og Ryan har hver deres fem potentielle matches, og de må tage mod til sig og spille på charmen for at date vidt forskellige personligheder. MIA AND THE DRAGON PRINCESS Dette er en interaktiv actionfilm, der følger den modige barpige Mia, hvis liv bliver meget kaotisk, da hun møder en mystisk kvinde på hendes arbejdsplads, som er på flugt fra en gruppe voldelige bøller og som tilmed ikke kan tale engelsk. BLOODSHORE Bloodshore er en interaktiv actionfilm om en tv-transmitteret battle royale mellem højt profilerede streamere, entertainere og dødsdømte fanger. Du styrer Nicks skæbne, han er en afdanket skuespiller, der kæmper for en kontantpræmie, der kan ændre hans liv.