The FMV Collection 5
BLOODSHORE Bloodshore er en interaktiv actionfilm om en tv-transmitteret battle royale mellem højt profilerede streamere, entertainere og dødsdømte fanger. Du styrer Nicks skæbne, han er en afdanket skuespiller, der kæmper for en kontantpræmie, der kan ændre hans liv. TEN DATES Ten Dates er efterfølgeren til den interaktive rom-com, Five Dates. Misha, en millennial fra London, der er på jagt efter den undvigende kærlighed, snyder sin bedste ven Ryan til at tage med hende til et speed dating-event. Misha og Ryan har hver deres fem potentielle matches, og de må tage mod til sig og spille på charmen for at date vidt forskellige personligheder. MIA AND THE DRAGON PRINCESS Dette er en interaktiv actionfilm, der følger den modige barpige Mia, hvis liv bliver meget kaotisk, da hun møder en mystisk kvinde på hendes arbejdsplads, som er på flugt fra en gruppe voldelige bøller og som tilmed ikke kan tale engelsk.