Det Interaktive Filmbundt
The Complex er en interaktiv sci-fi thriller-film fra Wales Interactive. Efter London har været udsat for et kæmpe angreb med biologiske våben befinder to forskere sig lukket inde i et laboratorium, og tiden samt ilten er ved at løbe ud. Du har gennem vælg-dit-eget-eventyr-stil mulighed for at styre udviklingen, hvor dine handlinger og dit forhold til andre medvirkende leder dig til en af otte spændende afslutninger. Late Shift er en FMV krimi-thriller med meget på spil. Du er tvunget med i et barskt kup i London, du skal vælge dit eget eventyr i denne interaktive biografoplevelse med fleksible historier, som fører til en af syv konklusioner. Du er dine beslutninger.