Vampire Therapist
Vejled vampyrer gennem århundreders følelsesmæssige bagage, årtiers vrangforestillinger og et og andet anfald af selvhad med ægte kognitive adfærdsterapikoncepter, og bliv vampyrterapeut! Selv vampyrer har brug for en skulder at græde ud ved, når en hals at bide i bare ikke er nok. HISTORIE Vampire Therapist er et narrativt eventyr/terapisimulator i stil med What We Do in the Shadows, Young Frankenstein, My Dinner with André og Horrible Histories, hvor du spiller som en reformeret blodsuger, der hjælper andre vampyrer med at finde indre ro. Dette er ikke en typisk visuel roman - med et fangtastisk cast (som Matthew Mercer, Sarah Grayson og Cyrus Nemati) lærer Vampire Therapist rigtige terapikoncepter med en historie, der udforsker, hvad det vil sige at leve, dø, leve igen og måske endda, hvordan man føler sig i live. For selv vampyrer fortjener at elske sig selv. Træd ind i støvlerne på Sam, en reformeret revolvermand fra det vilde vesten, der er blevet vampyrterapeut. Efter århundreders blodsudgydelser slår Sam sig sammen med en 3000 år gammel blodsugende mentor på en stemningsfuld tysk natklub for at guide andre vampyrer gennem deres udødelige eksistens - og give dem en chance for at acceptere sig selv i en verden, der føles mere og mere fremmed. FUNKTIONER 1. Ægte terapikoncepter: Du lærer og anvender ægte kognitive adfærdsterapikoncepter, der er godkendt af autoriserede terapeuter. Ved at udfordre klientudsagn, der indeholder "kognitive forvrængninger", hjælper du vampyrer med at se, hvor deres tanker ikke stemmer overens med virkeligheden. 2. Et komisk kig gennem historien: Mød følelsesmæssigt skadede vampyrer fra det antikke Grækenland, renæssancens Italien, Tudor-England og bronzealderen. 3. En stjernebesætning af stemmer: Med Matthew Mercer (Critical Role, Baldur's Gate 3), Francesca Meaux (Hades), Sarah Grayson (Gone Home, Hades II), Kylie Clark og spillets skaber, Cyrus Nemati (Hades, Pyre). 4. Unikke omgivelser: Vampire Therapist fusionerer hyggelig selvransagelse med en mørk europæisk goth-stemning. Faktisk foregår det hele over en goth-klub i Tyskland fyldt med villige nakker at bide i. 5. Minispil: Lær mindfulness-meditation, bid sikkert og med samtykke i sexede halse BEMÆRK: Spillet behandler modne og udfordrende temaer, som ikke er for sarte sjæle.