DLC Complete Edition
Til dem, der ønsker at oppuste deres Trailmakers oplevelse for alvor. Masser af DLC og kosmetiske pakker! Space Voyager Pack Udvid din rumoplevelse med Space Voyager Pack, som indeholder to funktionelle blokke og en masse Sci-Fi udseende kosmetiske genstande for den ægte ydre rums fornemmelse. Rescue Pack Du har bygget biler, fly, rumskibe, både og alt derimellem. Gør dig nu klar til at blive en helt med det nye Trailmakers Rescue Pack. Klæd dig ud som en af nutidssamfundets hverdagshelte. I luften: Vores mest populære udvidelse til dato! I denne missionbaserede kampagne vil du navigere en helt ny Trailmakers-verden med ørkener, bjerge og smukke svævende øer. Den lokale Chirpo befolkning vil give dig stadigt mere udfordrende missioner, efterhånden som du bevæger dig dybere ind i det farlige Robot Pirate territorium. På åbent hav: Tag til søs og spring hovedkulds ind i en ny Trailmakers oplevelse, med vores fuldstændigt nydesignede fysikbaserede system for vejr - vinden og bølgerne på åbent hav vil udfordre dine færdigheder som aldrig før! Skinpakke: Med denne blok skinpakke, vil du låse op for fem nye skins, der kan appliceres på blokke i Trailmakers for at ændre deres udseende. Skinpakke 2: Endnu flere skins til dine blokke! Dekal Action Pack: Actionpakken låser op for fire nye kategorier med i alt 50 fantastiske nye dekaler. Actionpakken er spækket med alt fra skilte, kuglehuller, racing striber til flyinstrumentbræt urskiver. Giv dine konstruktioner karakter ved at tilføje autentisk kampskade eller tekniske detaljer! Dekal Expression Pack: Dekal Expression Pack låser op for to nye dekalkategorier med i alt 28 fantastiske dekaler. Expressionpakken er fuld af munde og øjne, så nu kan du endelig bygge den hajtandede hest, du har drømt om.