Mærkater: Udtrykspakken
Udtrykspakken låser op for to nye kategorier med 28 fede og spektakulære mærkater. Pakken er fyldt med munde og øjne så du endelig kan skabe den hest med hajtænder du altid har drømt om! Pakken indeholder: Munde: Simpel mund, Lang mund, Tungesmil, Læber, Næse og skæg, Bredt smil, Hajtænder, Grisesnude, Sandormemund, Vampyrtænder, Skrigende mund, Hundenæse, Kanintænder, Banditmund. Øjne: Simpelt øje, Pænt øje, Burgerøje, Vredt øje, Stort øje, Bølleliv, Lukket øje, Åbent øje, Dovent øje, Kedsomme øjne, Slangeøje, Glitrende øje, Katteøje, Øjeæble, Prinsesseøje. Vær opmærksom på at mærkaterne er udelukkende kosmetiske, og ændrer ikke fysiske egenskaber ved blokkene i spillet. Spillere som ikke ejer pakken vil ikke kunne ændre kreationer som bruger disse mærkater, uden at købe adgang til dem. De vil dog stadig kunne spille med dem, hvis en spiller med adgang til kreationerne så længe de er genereret af en spiller der har adgang til pakken. Mærkaterne får ikke kun dine kreationer til at se fantastiske ud, men gør det også muligt at blive ved med at udvikle på Trailmakers samt skabe nye spil hos Flashbulb Games.