Trailmakers: Airborne Expansion
I Trailmakers: Airborne sætter du kurs mod skyerne på et episk eventyr. Befri de fredelige Chirpos fra de onde Robotpirater. Kampagnen I den nye missionsbaserede kampagne navigerer du en helt nyt Trailmakers-verden med ørkener, bjerge og smukke svævende øsamfund. Den lokale Chirpobefolkning vil give dig missioner, der i højere grad bliver mere og mere udfordrende jo længere du kommer. I takt med at du klarer missionerne, vil du blive belønnet med nye blocks, dele, motorer, vinger og meget mere. Du bliver klædt på til at tage mod skyerne - majestætisk som en kongeørn. Venlige og fjendtlige NPCer. Chirpos er venlige fjerkræ, der holder til i landsbyer rundt omkring i landet. De heldige af dem i hvert fald. De mindre heldige bliver holdt til fange af Robotpiraterne og landsbyernes borgmestre vil bede om hjælp til at få dem sikkert hjem igen. Robotpiraterne er onde, men agile piloter. De vil forsvare deres nyligt invaderede territorie med flyvemaskiner, flak-kanoner, luftskibe, luftballoner og groundspeeders. De agerer efter kodekset: “Skyd først, spørg senere”. Sandbox-map Det nye map er stort - og det er åbent til at udforske præcis i den rækkefølge du ønsker, men pas på: Nogle områder er mere farlige end andre og du vil gøre klogt ved at være sikker på du er ordentlig klædt på før du begiver dig ud i dem. Klar til take-off Men vi vil heller ikke afsløre det hele. Vi vil gerne have, at du selv ser det. Så tag dine aviators på, start motorerne og kig mod skyerne i Trailmakers: Airborne!