Trailmakers: Space Voyager Pack
Udvid din rumoplevelse med Space Voyager Pack, der indeholder en funktionsblok og en masse Sci-Fi-udseende kosmetiske genstande for den ægte rumfølelse. Funktionsblokke inkluderet: Raketmotor En kraftig raketmotor inspireret af Saturn V-raketmotorerne. Denne skønhed pakker en ordentlig omgang kraft og spiser undvigelseshastigheder til morgenmad. Tilbehørsblokke inkluderet: Fire nye antenneblokke Tre nye Greeble-blokke Kosmetik inkluderet: Tre eksklusive karakterdragter Rumpirat: Slut dig til mørkets side og plyndre Asteroidsektoren. Astronaut: Til den minimalistiske opdagelsesrejsende med en lille kulturel reference. Stjernejager Vi forstår det. Du elsker luftkampe. Tag dine Space Top Gun-æstetikker med dig til den yderste grænse med Star Fighter-sættet. To eksklusive hatte Rumpirathat: Hvis du endnu ikke har besluttet din tilhørsforhold og bare vil gå halvt med begge parter. Astronauthat: Til den halve minimalist. Alisten, om du vil. Blokmønstre inkluderet: Hexagoner Gør dine blokke til noget helt særligt! Glow Grid Til astronauten, der søger opmærksomhed. Dekaler inkluderet: 18 selvlysende dekaler Klar, parat, SLAY.