Devil May Cry 5 Deluxe Edition (with Red Orbs)
Frem til den 9. november kl. 03:00 (CET) kan du købe den digitale udgave af Devil May Cry 5 og få 100.000 Red Orbs gratis! Den ultimative Devil Hunter er igen moderne i det spil, som actionfans har ventet på. Deluxe-udgaven består af hele spillet og følgende ekstraindhold: - Devil Breaker-våben: Gerbera GP01, Pasta Breaker, Sweet Surrender, Mega Buster - Dante-våben: Cavaliere R - Kampmusik: 3 numre fra hhv. Devil May Cry, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3 og Devil May Cry 4 - Alternative stemmer: Style Rank-speakere, titelpræsentationer - Mellemsekvenser med liveaction - 100.000 Red Orbs Bemærk: Devil Breakers og alternativ musik/stemmer/mellemsekvenser kan bruges fra og med mission 2. Dante-våbnet Cavaliere R kan bruges i spillet, når du har anskaffet dig Cavaliere. Brug Gallery > Jukebox-muligheden for at ændre musik/stemmer og Options > Cutscene Customize-muligheden for at ændre mellemsekvenser. Live stemmer til action-mellemsekvenser findes kun på japansk.