Devil May Cry 5
Den ultimative Devil Hunter er igen moderne i det spil, som actionfans har ventet på. Som et helt nyt kapitel i den legendariske actionserie byder Devil May Cry 5 på den karakteristiske blanding af dynamisk action og overjordiske originale figurer med de nyeste spilteknologi fra Capcom, for at levere et grafisk banebrydende action-adventyre-msterværk.