Cities: Skylines + Surviving Mars
Cities: Skylines og Surviving Mars tager sig sammen af byen i et nyt bundle, der blander mere management-kaos end nogensinde. Hvis du har været nysgerrig i forhold til bybygger-genren, så kan du kaste dig over kendte Cities: Skylines eller tage udfordringen op på Mars med et sci-fi-tvist i Surviving Mars.