British Empire Edition
For King and Country! Få Gallipoli samt to kosmetiske udstyrspakker til Det Britiske Imperium, så du er godt forberedt på den kommende invasion af Gallipoli. Hver pakke indeholder to uniformssæt, et ansigt og diverse tilbehør til britiske, ANZAC- og indiske enheder i Det Britiske Imperium under 1. verdenskrig. Alle genstandene afspejler det udstyr, der blev anvendt under 1. verdenskrig, så præcist som muligt. Du kan kigge på de enkelte pakker for at få mere at vide om, hvad de indeholder.