Gallipoli - First Expedition Pass
Udrust dig til kamp på de osmanniske fronter i 1. verdenskrig med den første landsætning af visuelle tilpasningsmuligheder i Gallipoli! First Expedition indeholder det udstyr, du skal bruge for at se helt rigtig ud under landsætningen på Gallipolis strande og i kampene i den mesopotamiske kampagne under 1. verdenskrig. Hver pakke indeholder to uniformssæt, et ansigt og diverse muligheder for at tilpasse ansigter og tilbehør. Alle genstandene afspejler det udstyr, der blev anvendt under 1. verdenskrig, så præcist som muligt.