Gallipoli - Conscript Pack
Conscript-pakken indeholder nye uniformer, hovedbeklædninger og udstyr til Det Osmanniske Rige. Osmannerne hvervede tusindvis af arabiske mænd til deres hær for at kunne kæmpe på flere forskellige fronter i krigen. Dette nye DLC introducerer nye valgmuligheder, der er baseret på disse rekrutter. Officerer får en stilfuld officer-ghutra med agal og en officerstunika, der viser kaymakam-rangen (oberstløjtnant). Dette osmanniske officersudstyr afspejler også brugen af tysk udstyr, eftersom han bærer på en tysk brødpose, skyttegravslygte og et C96-hylster. Almindelige soldater får en variant af sommeruniformen med nye bukser med en firkantet knælap, som repræsenterer de mange forskellige stilarter, der sås i de osmanniske rækker. Infanteri får en keffiyeh-hovedbeklædning med en enkel agal sammen med en riffelpatronbælte i læder, der typisk blev anvendt af arabiske styrker og passer godt sammen med den tyske brødpose og bajonet. En ny kropsvariant til soldater, Abdusselam, følger også med. Skægstubbene symboliserer den igangværende konflikt, som virker endeløs. Den imponerende Haidar-kombination af moustache og skæg er tilgængelig for alle fraktioner og tilgængelig sammen med den lige så imponerende Nazim-moustache. Pince-nez-briller fuldender dette look, og alle soldater kan nyde en cigaret, før de drager i kamp. Conscript-pakken indeholder: 1x ansigt til osmanniske soldater, der er navngivet Haidar og opbygget efter de arabiske rekrutter i den osmanniske hær. 2x skæg til alle fraktioner: Haidar-kombinationen af moustache og skæg og Nazim-moustachen. 2x ansigtstilbehør til alle fraktioner: Pince-nez-briller og en hel cigaret. 2x hovedbeklædninger til osmanniske soldater: en officer-ghutra med agal sammen med en keffiyeh-hovedbeklædning med en enkel agal. 2x udstyr til osmanniske soldater: osmannisk officersudstyr med tyske materialer og en tysk brødpose og bajonet til soldaterne. 2x øvre beklædning til osmannerne: en officerstunika, der repræsenterer rangen kaymakam (oberstløjtnant) og en variant af sommeruniformen til soldater. 2x nedre beklædning til osmannerne: kavaleri-jodhpurs til officerer og bukser med firkantet knælap til soldater.