Gallipoli - Second Expedition Pass
Udrust dig til fremrykninger på de osmanniske fronter i 1. verdenskrig med disse kosmetiske uniformer og udstyrsdele til Gallipoli! Second Expedition indeholder udstyr, der er perfekt til yderligere kampe i Gallipoli, Mesopotamien og Sinai- og Palæstina-kampagnerne i 1. verdenskrig. Hver pakke indeholder to uniformssæt, et ansigt og diverse muligheder for at tilpasse ansigter og tilbehør.