Bright Side: Quiz & Bright Side: Riddles and Puzzles
Er du klar til at strække hver eneste krog af din hjerne? Denne bundle forener to publikumsfavoritter i én farverig pakke fyldt med viden, kreativitet og venlig konkurrence. Udforsk Jorden og universet med fængslende trivia, og skift derefter til nervepirrende gåder, hvor hver detalje tæller. Spil solo for at skærpe dine evner, eller saml venner og familie til en livlig kamp på kløgt—uanset hvad lærer og ler I sammen. Funktioner: - To komplette hjernetræningsspil i én bundle - 4 unikke quiztilstande, 2.000+ spørgsmål og engagerende undervisningsvideoer - 1.000+ animerede gåder og situationspuslespil, der skal løses under pres - Lokalt multiplayer til op til 4 spillere—perfekt til spilaften - Quizpedia og fremgangssporing, så din viden vokser - Iøjnefaldende grafik Grib forstørrelsesglasset, saml dit hold, og bevis at du har den skarpeste hjerne!