Bright Side: Quiz - Watch & Learn DLC
Er du mere visuel lærende? Test din hukommelse med spørgsmål om planeten Jorden! Med denne DLC låser du op for: 10 nye jord-tema "Se & Lær"-videoer Gør dig klar til fantastiske fakta om vores hjem!