BLADESTORM: Nightmare
Den nye udgivelse byder på de seneste teknikker og mange nye elementer fra den originale historie fra 2007-udgivelsen af "BLADESTORM: The Hundred Years' War." Du er en lejesoldat og skal anføre de mange forskellige typer soldater for at kunne sikre deres side sejren på den dynamiske slagmark. Udover det nye Nightmare-scenarie, hvor der optræder drager og kykloper, kan spillerne styre op til fire trupper med i alt 200 soldater og frit skifte mellem dem på slagmarken for at udføre spillerstrategier. Trupperne kan også kombineres i små hære, der udfører kraftfulde masseangreb. Spillet har også multiplayer via netværk og et komplekst figurskabelsessystem. Alle disse mange nye elementer kombineres i en helt ny spiloplevelse.