SYNDUALITY Echo of Ada
SYNDUALITY Echo of Ada foregår i 2222, mange år efter en mystisk giftregn med tilnavnet “The Tears of the New Moon” udslettede det meste af menneskeheden og gav liv til deforme væsner, der nu jagter befolkningen. Midt i rædslerne er menneskeheden tvunget til at søge tilflugt under jorden for at overleve. Påtag dig rollen som en Drifter, hvis mål er at indsamle sjældne ressourcer kendt som AO-krystaller. På din mission skal du samarbejde med din AI-partner, bekæmpe xenomorfiske skabninger kaldet Enders og overleve de forskellige farer, du bliver udsat for på overfladen. OVERLEV PÅ OVERFLADEN Stig op fra undergrunden, og udforsk et landskab hjemsøgt af Enders, giftregn og andre fjendtlige skabninger, mens du indsamler ressourcer. Stig ombord på din CRADLECOFFIN, samarbejd med din Magus, og vær vagtsom blandt andre spillere. Du skal kun træde forkert én gang for at miste både din mecha og dine forsyninger, der så efterlades til de andre overlevendes fortjeneste. MAGUS – DIN PERSONLIGE AI-PARTNER Denne menneskelignende AI bistår din udforskning, dine kampe og din søgen efter ressourcer. Hver modeltype har sin egen personlighed med et udseende, der kan brugerdefineres. De fungerer ved at give skræddersyet feedback om dit mål baseret på analyser af dine tidligere præstationer på missioner, så du ikke begår de samme fejl igen. Hold dem tæt på dig, for Magus har unikke evner, du kan slippe løs, hvis du bliver trængt op i en krog! CRADLECOFFIN – DIT PERSONLIGE KØRETØJ Din CRADLECOFFIN er et tobenet køretøj skabt til at transportere dig rundt på den barske overflade i al slags vejr. Dine mechaer har forskellige udholdenhedsniveauer, belastningsevner og driftstider, og de kan brugerdefineres med alskens kropsdele og våben for at imødekomme diverse typer missioner og spillestile. Skab nye dele ved at indsamle ressourcer og opgradere garagen, og find ud af, hvor kraftfuld en CRADLECOFFIN egentlig kan blive!