SYNDUALITY Echo of Ada - 5800 SYN COINS
Indeholder 5800 SYN COINS. Brug SYN COINS i bytte for forskellige kostumer og genstande fra SYNDUALITY Echo of Ada's butik i spillet. *Begrænset til ét køb pr. konto.