Beyond the Ice Palace 2
Stig op fra dødens afgrund for at genvinde din retmæssige trone i et fængslende action-platformspil. Påtag dig byrden som den "forbandede konge", der svinger de lænker, der engang holdt dig indespærret, nu forvandlet til formidable våben for at besejre dine fjender og navigere gennem det farlige terræn i dit knuste kongerige. Opdag skjulte områder, løs gåder, og afslør hemmelige skatte, der nærer din magt, mens du forbereder dig på episke kampe mod udfordrende, kolossale bosser. Opgrader strategisk for at overvinde alle, der står i vejen for dig, og indtag din plads som den retmæssige konge endnu en gang! Rejs dig fra de døde og kræv din trone tilbage! Påtag dig byrden som den "forbandede konge", når du begiver dig ud på en nådesløs hævnrejse for at genvinde din stjålne trone. Kryds gennem farlige territorier fyldt med farer, mens du jager efter de spredte fragmenter af himmelske pile og kombinerer dem for at rense din forbandelse og låse op for din sande kraft. Sving de lænker, der engang holdt dig indespærret! Tag favntag med din nyvundne styrke og befal over de lænker, der engang bandt dig dybt inde i krypterne. Udnyt dette mægtige våben til at afværge, hugge og flænse enhver, der vover at spærre din vej. Brug endvidere dine kæder til navigation, ved at fastgøre dem til ringe, der propellerer dig over kløfter for at nå nye områder. Opdag skjulte områder og genvind dit riges skatte Udforsk hver en centimeter af dit smuldrende kongerige, afslør skjulte kamre og hemmelige passager, der flyder over med uvurderlige skatte. Opnå nye evner og forbedringer, mens du dykker dybere ned, og styrker dig selv til de prøvelser, der venter. Saml krystaller og genstande for at nære din styrke! Opdag flygtige "kraftkrystaller", og udnyt deres væsen til at forbedre dine strategiske evner, hvilket giver dig en fordel i forhold til de truende udfordringer, der venter forude. Forvis kolossale dæmoner fra dine territorier! Test din strategiske finesse og præcise timing i intense kampe, der kræver dygtig manøvrering for at overvinde udfordrende, gigantiske bosser. En klassiker genoplives! Beyond The Ice Palace vender tilbage! Oplev en kultklassikers triumferende genopstandelse, der har været over 35 år undervejs!