Battle Ages
Zorg voor een storm door de geschiedenis heen en versla je vijanden in dit geweldige vechtstrategiespel! Boek successen vanaf het begin van de mensheid, bouw je beschaving op en leid deze door duizenden jaren van vooruitgang heen, vanaf de uitvinding van het vuur tot die van de telegraaf in spannende PvP-gevechten in epische proporties. Gebruik je arbeiders om een innovatieve industrie op te bouwen, zorg en vernieuw je verdedingswerken en benut de wetenschappelijke kennis van de verschillende periodes om de fantastische wapens te onderzoeken van ieder afzonderlijk tijdperk. Train je militairen en zend je legers uit om naarbijgelegen nederzettingen te verwoesten en hun verstopte rijkdom te stelen. Doe mee aan de race door de tijd en vecht om de machtigste leider in de geschiedenis te worden! Belangrijkste kenmerken van Battle Ages: - Leid een beschaving vanaf het begin der tijden naar de moderne tijd. - Reis door 6 verschillende, authentieke en spannende eeuwen vanaf het allereerste begin, met nog meer tijdperken in het vooruitschiet! - Strijd tegen duizenden andere spelers om overheersing op wereldwijde schaal. - Onderzoek nieuwe en krachtige wapens voor jouw strijd. - Bundel je krachten met vrienden om het tegen andere groepen op te nemen in epische gevechten, die generaties overspannen! - Strijd tegen spelers door de eeuwen heen - zie neolitische barbaren tegen Middeleeuwse ridders vechten en Romeinse legionairs, die het opnemen tegen militairen van de Unie! - 22 verschillende eenheden, 15 verschillende betoveringen, 11 verschillende vallen en meer dan 50 unieke gebouwen om op te bouwen!