Imperium af ædelsten (15000)
Battle Ages 15.000 ædelsten (Bonus-valuta) Køb for at styrke dit skatkammer i Battle Ages. Ædelsten giver dig mulighed for øjeblikkeligt at fuldføre konstruktion samt hurtigt at styrke dit forsvar!