Hextreme Void
Brug strategiske power-ups til at rydde banen så effektivt som muligt i et spil, hvor du skal bruge hurtig tænkning til at ødelægge mursten. Er du klar til en murstensknuser med et twist? I Hextreme Void kan du ikke tabe! I stedet for et begrænset antal liv eller game over, kommer udfordringen her fra fremskridt og optimering for at gennemføre alle niveauer inden for en bestemt tidsgrænse. Hvert gennemspil tager dig gennem en af fem forskellige Voids med 50 niveauer pr. Void. Scenerne præsenteres i højopløselig 2D-stil med sekskantede mursten arrangeret i stadig mere komplekse mønstre. Din bold bevæger sig automatisk, men det er op til dig at beslutte, hvordan frigivne power-ups skal bruges. Efterhånden som du avancerer, vil du få erfaring og vælge mellem forskellige fordele, der kan forbedre boldstatistikker, øge din tidsgrænse, forøge dit mønt-output og mere! Hver gennemspilning føles unik takket være tilfældige opgraderingsstier og midlertidige power-ups, der dukker op. Under gennemspilningerne skal du samle mønter for at låse op for permanente opgraderinger, så du bliver stærkere og tackler sværere Voids med nye strategier, jo mere du spiller!