Astro Miner
Fly til ekstraordinære planeter med forskellige terræner, og begynd at udvinde værdifulde mineraler, som du kan sælge på din base. Lav korridorer for at nå krystalbunker, eller gør det på din egen måde og udvind, hvor du vil, ved hjælp af dynamit. Ansæt arbejdere, og byg en automatiseret mineremaskine for at øge tempoet! Med tiden bliver minedrift sværere på grund af mere udfordrende terræn. Saml penge for at købe opgraderinger til din mineremaskine, arbejdere, støvsugerpistol, din karakter og den rygsæk, du bærer. Så er du godt forberedt og får mineralerne ud meget hurtigere! Brug power‑ups som øget rygsækkapacitet, en magnet der tiltrækker krystaller, eller en jetpack der både øger hastigheden og smelter terrænet. De er dog ikke gratis. For at bruge dem skal du gå gennem portalen på planeten og teleportere til undergrunden for at finde guldmønter. Du kan også bruge dem til at købe skins, støvsugere og endda køretøjer! Ja, du læste rigtigt – hvem vil ikke køre på et hoverboard på en ukendt planet? Hvis du ikke vil mine alene, så inviter en ven til at spille sammen i co‑op‑tilstand og del opgaverne! Vælg jeres yndlingsskins, hop på hoverboards og bliv rige sammen ved at sælge farverige mineraler! Pas på – i terrænet kan du finde fossiler af væsner, der engang levede på planeten. Med superteknologi kan du bringe dem tilbage til livet og lade dem følge dig, hvilket giver ekstra bonusser! Funktioner: - rejs mellem flere ukendte og mystiske planeter - udvind værdifulde krystaller fra forskellige terræner med din støvsugerpistol - sælg de indsamlede krystaller på din base og tjen masser af penge - spil co‑op for op til 2 spillere og del opgaverne - brug dine penge på opgraderinger: kapacitet, kraft, hastighed, arbejdere, mineringshastighed og lager for din autominer - hvis minedriften er svær, brug power‑ups eller spræng området med dynamit - teleportér til undergrunden for at finde guldmønter eller fuldføre missioner for at få dem - besøg månen og se hvilke belønninger der venter dig - brug mønterne på at låse op for fede skins og hoverboard‑køretøj - find fossiler af fantastiske væsner, der engang beboede planeterne - bring væsnerne til live, lad dem følge dig og få ekstra bonusser! Så afsted! Tag din rumdragt på, opdag nye planeter og udvind værdifulde krystaller!