Astro Miner: Moons DLC
Med denne DLC låser du op for: - 12 bonusbaner med måner, hvor du finder store kontantbelønninger, som hjælper dig med at købe opgraderinger meget tidligere! - det nye køretøj Rød Løber - det nye køretøj Regnbuesky Drag på en rejse til forskellige måner, saml en masse kontanter, og prøv at køre de nye køretøjer!