ARK: Survival Evolved Explorer's Edition kombinerer basisspillet med 3 massive udvidelsespakker, og er den ultimative måde at få endnu mere dinosaur-action på! Explorer's Edition giver dig adgang til det megahit ARK: Survival Evolved samt Scorched Earth, Aberration og Extinction Expansion Packs, der tilføjer næsten 900 timers gameplay!