Aquapark io: Complete Edition
Kæmp i multiplayer med op til 4 spillere, eller nyd at glide alene. Bevis, at du er den hurtigste! Complete Edition – funktioner: - 15 store baner med vandrutsjebaner - 50+ sjove skins, 11 baderinge, 13 glidere - multiplayer op til 4 spillere på samme skærm! - pakker med tilfældige skins - mystiske power-ups dukker op under spillet - fængende feriemusik - nem styring, så alle kan være med - simple regler og masser af sjov! Glid ned ad den enorme vandrutsjebane, der snor sig fra himlen, overhal dine venner, skub dem af banen, eller brug power-ups for at få en fordel. Det sjoveste er, at du kan hoppe af banen når som helst og lande på et lavere niveau og passere alle på et øjeblik!