Aquapark io: Animals DLC
Med denne DLC låser du op for: - City Cup-kortet - Skind til sommerkat - Skin til magisk gris - Regnbue-zebra-skin - Cowboy-hest-skin - Skind af kunstnerræv - Pilot-elefant-skind - Pingvin-skind - Kokke-mus-skind - Ternet bjørneskind Glid, hop, flyv, og bliv det hurtigste dyr!